Náš druhý showroom pre Lenovo sa nachádza v obchodnom centre v Banskej Bystrici. Návrh sme vytvorili podľa dizajnmanuálu, ktorý sme prispôsobili aktuálnemu pôdorysu predajne. Urobili sme to na úrovni, priestor dôstojne reprezentuje značku Lenovo.
Náš druhý showroom pre Lenovo sa nachádza v obchodnom centre v Banskej Bystrici. Návrh sme vytvorili podľa dizajnmanuálu, ktorý sme prispôsobili aktuálnemu pôdorysu predajne. Urobili sme to na úrovni, priestor dôstojne reprezentuje značku Lenovo. V predajni v Banskej Bystrici sme prvykrát použili svietiace logá Lenovo.
Pravidelné geometrické rozmiestnenie pravouhlých závesných svietidiel kontrastuje so zaoblenými hranami pultov aj s oblými líniami na podlahe. Oblé línie na podlahe nie sú samoúčelné, ale reagujú na nepravidelný pôdorys prevádzky.
Pri pohľade zo vstupu z exteriéru zaujme červený pás, ktorý prechádza z liatej podlahy na predajný pult. Druhý pás na podlahe je zo šedej liatej podlahy. Zaoblené rozmiestnenie prvkov nám pomohlo priestor maximálne využiť a zároveň mu dať nádych jedinečnosti.
Bočné steny predajne sme využili na vystavovanie aj skladovanie produktov. V horných a spodných častiach sa nachádzajú skryté úložné priestory, v strednej časti vo výške očí sú otvorené niki pre vystavenie produktov.
Vstup z nákupného centra je cez portál s logom Lenovo. Rozmiestnenie ostrovov sme navrhli tak, aby boli v popredí, ale zároveň zákazníkom nebránili v priamom optickom kontakte s predajcami za pultom.
Pri pohľade od vstupu je na prvý pohľad jasné, kde je kasa, počitače aj mobily. Ostrovy majú svoju dlhšiu stranu rovnobežnú s fasádou, preto fungujú ako reklamné plochy aj pri pohľade z exteriéru.
Fotografie: Peter Čintalan